
10 framgångsrika KPI:er inom kundservice
En framgångsrik kundservice är avgörande för att lyckas. Amazons grundare Jeff Bezos menar att kundfokus är den överlägset viktigaste nyckeln till att bygga en framgångsrik […]
En framgångsrik kundservice är avgörande för att lyckas. Amazons grundare Jeff Bezos menar att kundfokus är den överlägset viktigaste nyckeln till att bygga en framgångsrik […]
Det är få som missade tech-hypen under första halvan av 2023. Vi står nu inför en tid där teknikutvecklingen inte ger några indikationer på […]
25 augusti 2023 Efter 23 år säljer Releyes grundare företaget till Broviken Gruppen. Releye AB blir därmed en del av bolagsgruppen Intellic Group, som […]
Att påbörja ett CRM-projekt är en komplex och tidskrävande process. Enligt en undersökning som CIO gjort är förändringana så krävande att en tredjedel av […]
Överträffa kundernas förväntningar och skapa starka, långvariga relationer. Det är nyckeln till framgång inom kundservice. För att underlätta denna process använder många företag CRM-system […]
AI har tagit världen med storm och det råder inga tvivel om att den kommer förändra sättet vi lever, arbetar och tänker på. Nyligen […]
Vi har en ny Salesforce-release på ingång! Releye-teamet med Vaidehi Vipra, applikationskonsult, i spetsen har granskat de nya funktionerna i releasen och plockat ut […]
Vi är stolta över att vara partners till Salesforce World Tour Essentials! Evenemanget äger rum den 25 april och samlar några av Sveriges ledande […]
ChatGPT har revolutionerat hur människor kommunicerar med teknologi genom en naturlig och intuitiv dialogupplevelse. Med hjälp av stora datamängder och avancerade maskininlärningstekniker kan ChatGPT […]
Microsoft Dynamics 365 2023 Release Wave 1 är här med viktiga uppdateringar för alla företag som använder Dynamics 365. Denna release innehåller nya funktioner […]