Kundservice – CRM

Var tillgänglig, ge snabb respons och agera när kunderna kontaktar er. Med ett CRM-system som digitalisera era processer inom kundservice ökar chanserna för nöjda och återkommande kunder. På Releye samarbetar vi med två ledande CRM-aktörer, Salesforce och Microsoft. Båda erbjuder kraftfulla plattformar för automatisering, analyser och kunddata.

Så håller ni era kunder nöjda

Se till att finnas där kunderna finns. Samla inkommande frågor i ert CRM-system och få snabb tillgång till den data och historik ni behöver för att lösa ärendet snabbt. Läs hur om hur vi jobbar med ärendehantering

Varje kund är unik, genom att ha tillgänglig och uppdaterad information om kundernas senaste status och köp kan ni ge personlig och professionell service.

Definierar vilka resurser som ska användas för att lösa kundproblemen och hur de ska fördelas för att säkerställa lösningar. När arbetsflödet och reglerna har definierats kan CRM-systemet automatisera hela flödet.

Effekter & värden