5 fallgropar med automatisering
Det finns många fördelar med att automatisera affärsprocesser. I och med de ökade förväntningarna på marknaden om digitalisering i alla kanaler, tillgången till stora […]
Det finns många fördelar med att automatisera affärsprocesser. I och med de ökade förväntningarna på marknaden om digitalisering i alla kanaler, tillgången till stora […]
Marketing Automation har visat sig vara en kraftfull tillgång i marknadsföringens verktygslåda. Det vanligaste användningsområdet för Marketing Automation är för att effektivisera marknadsförings- och försäljningsinsatser. Men en […]
I takt med att våren står på glänt har Salesforce släppt sin nya Salesforce Spring ‘22 Release. Martin Broliden och Jessica Kullberger är affärskonsulter […]
Releyes Salesforce-affärsområde växer med stormsteg. Nöjda kunder, ett sammansvetsat team och ett tydligt ledarskap är några av ingredienserna till tillväxten. Att utveckla formella och […]
Valet av CRM-partner är lika avgörande som valet av CRM-system. Ändå lägger många en större del av sitt fokus på den tekniska delen, istället […]
Salesforce Field Service är vardagshjälten för många verksamheter som har medarbetare ute på fältet. Exempelvis företag inom service, reparation, installation och bygg. Så vad […]
Spretiga pipelines i er säljprocess? Information som finns på olika ställen? Eller säljare som jobbar på ”sitt” sätt? Det finns flera anledningar till att […]
Salesforce Sales Cloud används av stora företag som Amazon, Coca Cola, Spotify och American Express, men är lika omtyckt av de små. Sales Cloud […]
Hur blir man ett kundcentrerat företag? Aldrig tidigare har kunder varit så krävande som idag. Konsumenterna förväntar sig en enkel och smidig upplevelse så […]
Att vara kund hos en bank innebär ofta många ansökningar och avtal som ska fyllas i och undertecknas, medgivanden ska godkännas och blanketter lämnas in. Det är en mängd information […]