Utmaningar inom bank och finans – Onboarding av kunder
Onboarding av kunder är en kritisk fas där minsta lilla hinder kan få en potentiell kund att inte fullfölja. Därför är det avgörande att […]
Onboarding av kunder är en kritisk fas där minsta lilla hinder kan få en potentiell kund att inte fullfölja. Därför är det avgörande att […]
De gör hjärtutredningar på distans och har prisats för deras innovativa lösningar. Under krisen har de dessutom frigjort kapacitet för att stötta sjukvården i arbetet att upprätthålla normal vård. Denna månad väljer vi […]
Coronaepedemin sätter sina spår överallt och som företag blir det extra viktigt att få en bild av hur verksamheten påverkas. Det blir också viktigt […]
Idag vill många utöka sin tillgänglighet till kundservice med hjälp av nya digitala verktyg. Möjligheterna är oändliga och the sky is the limit. Men var ska man börja? Här är […]
Vilka affärsmöjligheter kan vi skapa med hjälp av IoT? Vi har träffat vår affärskonsult, Anders Iderot, som har lång erfarenhet av olika IoT-projekt. Han […]
Häromdagen släppte Salesforce en ny lösning: Sustainability Cloud. I denna ska företag enkelt kunna se sin miljöpåverkan och använda datadrivna insikter för att påbörja […]
Företags och individers förmåga till innovation är just nu extra mycket under lupp. Allt fler företag avsätter tid och resurser till innovationsarbete i olika […]
Det är lätt att vänja sig vid ett krångligt och ineffektivt system. Men hur vet du egentligen att det är dags att byta CRM-system? […]
För ett par veckor sedan åkte våra Dynamicsutvecklare, Linus Österberg och Mikhail Bogunov, till Amsterdam för att delta på Extreme 365. Det viktigaste som […]
Hur vet du att det är värt att automatisera en specifik process? Och vilka är de vanligaste misstagen som företag gör när de försöker […]