
Saint Gobain Sweden
Med Salesforce Sales Cloud och en ny säljprocess har säljarnas arbete strukturerats och förenklats. Med en långsiktig roadmap har Saint-Gobain Sweden AB en strategi […]
Med Salesforce Sales Cloud och en ny säljprocess har säljarnas arbete strukturerats och förenklats. Med en långsiktig roadmap har Saint-Gobain Sweden AB en strategi […]
UTGÅNGSLÄGE När UMC kom i kontakt med Releye använde de ett CRM-system med många specialanpassningar vilket resulterade i att det med tiden blivit tungrott […]
Ett nytt systemstöd och nya rutiner har bidragit till nöjdare kunder och ett bättre internt samarbete. Med all information samlat på ett och samma […]
UTGÅNGSLÄGE Under flera år har Rejmes Bil vunnit pris för Sveriges nöjdaste Volvo-kunder. Att vara kundcentrerade har alltid varit en central del och för […]
Unisports nya säljprocess säkerställer att kundresan blir mer strategisk och effektiv på alla nivåer. Tack vare en gemensam datastruktur för säljprocessen har samarbetet mellan […]
Memira genomförde en förstudie inom CRM och automatisering för ökad kundlojalitet och digitalisering Just nu gör Memira en stor satsning för att säkerställa hög […]
Ahlsell ökar säljeffektiviteten genom att implementera ett nytt CRM-system Ahlsell, Nordens ledande grossist inom installationsprodukter hade ett behov av att förbättra stödet till varje […]
Rexel revolutionerar elgrossistmarknaden med ny strategi för partnersamarbeten Eftersom det är hög konkurrens om elinstallatörer på marknaden, så ville Rexel stärka lojaliteten och samarbetet med […]
Bankgirot skapar kundvärde med nytt CRM-system Med Microsoft Dynamics CRM kan Bankgirot nu lägga mer tid på att skapa mervärde för kunden, i stället […]
Nordnet accelerates their Nordic customer service department with one view of the customer With the help from an efficient process support, Nordnet’s customer service […]