Kundservice
Proaktiv och digital kundservice
Vill du överträffa kundernas förväntningar, vara tillgänglig och se problemen innan de uppstår? Vi hjälper er att ta fram snabba användargränssnitt, intelligenta analyser och automatiserade processer så att ni kan erbjuda en snabb och trygg service och support till era kunder.
Så skapar du en smart kundservice

Säkra kundrelationen med incidenthantering
Var tillgänglig, ge snabb respons och agera när era kunder kontaktar er. En digital incidenthantering som säkerställer att inga frågor tappas bort är avgörande för kundlojaliteten och den framtida kundrelationen.

Förutspå problem med digital kundservice
Överträffa kundernas förväntningar genom att kontakta dem med en lösning innan problemen uppstår. Genom att identifiera touchpoints och tillämpa Machine Learning kan ni förutspå problem och agera proaktivt och på så vis skapa nöjda kunder.

Erbjud kundservice där kunderna befinner sig
Dina kunder finns i olika kanaler. Genom att erbjuda service i alla kanaler och genom att tillämpa strategier och modeller för att hantera ärenden missar ni aldrig mer ett ärende.
Effekter
Ökad kundnöjdhet
Lös problemen innan de uppstår med automatiserade processer
Minskad administration
Låt digitaliserade och automatiska processer göra jobbet åt dig
Ökade intäkter
Kontakta kunderna med rätt erbjudande vid rätt tidpunkt med hjälp av smarta processer
Inspireras av våra kunder
Thomas Cook
Skräddarsytt kundstödssystem
Bankgirot
Nytt CRM-system skapar mer kundvärde
Ferronordic Machines
Proaktiv försäljning och service med automatisering
Plattformar inom kundservice



Plattformar inom kundservice


