Kundservice

 

Proaktiv och digital kundservice

Vill du överträffa kundernas förväntningar, vara tillgänglig och se problemen innan de uppstår? Vi hjälper er att ta fram snabba användargränssnitt, intelligenta analyser och automatiserade processer så att ni kan erbjuda en snabb och trygg service och support till era kunder.

Så skapar du en smart kundservice

Säkra kundrelationen med incidenthantering

Var tillgänglig, ge snabb respons och agera när era kunder kontaktar er. En digital incidenthantering som säkerställer att inga frågor tappas bort är avgörande för kundlojaliteten och den framtida kundrelationen.

Förutspå problem med digital kundservice

Överträffa kundernas förväntningar genom att kontakta dem med en lösning innan problemen uppstår. Genom att identifiera touchpoints och tillämpa Machine Learning kan ni förutspå problem och agera proaktivt och på så vis skapa nöjda kunder. 

Erbjud kundservice där kunderna befinner sig

Dina kunder finns i olika kanaler. Genom att erbjuda service i alla kanaler och genom att tillämpa strategier och modeller för att hantera ärenden missar ni aldrig mer ett ärende. 

Effekter

 

Ökad kundnöjdhet

Lös problemen innan de uppstår med automatiserade processer

Minskad administration

Låt digitaliserade och automatiska processer göra jobbet åt dig

Ökade intäkter

Kontakta kunderna med rätt erbjudande vid rätt tidpunkt med hjälp av smarta processer

Inspireras av våra kunder

Thomas Cook

Skräddarsytt kundstödssystem

Bankgirot

Nytt CRM-system skapar mer kundvärde

Ferronordic Machines

Proaktiv försäljning och service med automatisering

Plattformar inom kundservice

 

Plattformar inom kundservice