18 december 2019

Julen är nu runt knuten och ännu ett händelserikt år har börjat lida mot sitt slut. Vi får tid till att koppla av och umgås med familj och vänner – och även tid till att reflektera över året som gått.

Nu kan vi välja att vända blad och börja om på nytt, eller att fortsätta i gamla spår. För att vi ska veta vad och hur vi ska göra, och vilka vägar vi ska gå, är det viktigt att vi ger oss själva tid och utrymme för reflektion.

För oss på Releye har 2019 varit ett produktivt år. Vi har realiserat många av de planer vi satte upp för 2018, och vi har automatiserat processer på löpande band. När vi reflekterar över året som gått är det ganska lätt att se inom vilka områden som vi behöver tänka om, och även i vilka spår som vi vill fortsätta vårt arbete.

Vi vill fortsätta att leverera lösningar som ger hög effekt och har hög påverkan på kundupplevelsen. Vi vill fortsätta att vara en proaktiv och rådgivande partner till våra kunder. Och vi vill fortsätta att vara en arbetsgivare som skapar förutsättningar för våra medarbetare att utvecklas, utmanas och bidra till såväl mindre som större sammanhang.

Inför 2020 har vi de bästa förutsättningarna för innovation och utveckling. Vår mångfald (vi är idag 10 nationaliteter på kontoret), våra partners som förser oss med ny och inspirerande teknik, samt våra kunder som vill framåt genom att utmanas och testa ny teknik – gör oss mer än redo för att göra skillnad även nästa år!

Det här tar vi med oss från 2019 in i det nya året:

Vi går från zero admin till hyper automation

Automatisering handlar inte längre om att bara minimera manuell administration, eliminera fel och öka produktiviteten. Med hjälp av automatisering är det möjligt att leverera förstaklassig kundservice som präglas av relevans, timing och tillgänglighet. Automatiseringen skapar nya värden och affärsidéer som vi så klart vill hjälpa våra kunder att realisera.

Vi gör skillnad

Sedan starten har vi på Releye gjort skillnad för våra kunder och medarbetare. Releye är en del i ett större ekosystem, där vi vill bidra och hjälpa till att förbättra världen. Sedan 2018 är vår kundbarometer (kundundersökning) knuten till Cancerfonden, och vi vill passa på att rikta ett varmt tack till alla er som deltar, och därmed bidrar till Sveriges främsta cancerforskning. I år har vi även lanserat ett systemstöd till Fältbiologerna för att stötta deras arbete med att rädda skogen. Under 2020 kommer vi fortsätta att göra probonoprojekt för att göra skillnad – även utanför vår omedelbara närhet.

Vi är här

Vi vill finnas där våra kunder, medarbetare och partners är – och vill vara. På samma gång som vi blir mer digitala och genomför allt mer arbete via Teams och Skype, så ses vi även på fler fysiska platser. Under 2019 har vi träffat er på fler platser än någonsin. Vi har träffat er på webinarier, after works och frukostseminarier. På Facebook och LinkedIn. På events som The Sales Conference här i Stockholm, Dreamforce i San Francisco, och på Extreme 365 i Amsterdam.

En videohälsning från oss

Nu lämnar vi 2019 bakom oss – och blickar framåt mot det nya och spännande året som vi har framför oss. Vi önskar er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Varma hälsningar,

Vännerna på Releye