Fullstack-utvecklare

På Releye skapar vi smarta i världsklass för att möta våra kunders höga krav på såväl rik funktionalitet som flexibilitet.

Vi är Sveriges främsta CRM-konsultbolag och implementerar lösningar för kundhantering på tre olika plattformar; Microsoft Dynamics CRM, Sweet Systems och Salesforce och vi växer ordentligt just nu. Därför behöver vi en senior Fullstack-utvecklare som vill bli nyckelperson i våra projekt, kanske som tech-lead eller lösningsarkitekt.

Förutom att vi ser till att du får utbildning i någon av våra plattformar, har vi en innovativ inställning till det mesta med bland annat en R&D-day per månad där du får utforska något nytt och spännande.

Vad du kommer att göra

  • Jobba i projekt tillsammans med ett engagerat kundteam där ni i teamet tar fram nytänkande lösningar för våra kunder, som du sedan ansvarar för att utveckla.

  • Förvalta lösningar som du/vi tidigare har utvecklat.

  • Stötta affärskonsulter och projektledare samt andra utvecklare i teknisk rådgivning och ta fram tidsestimat på lösningar.

  • Identifiera och lyfta eventuella risker eller utmaningar till kundteamet.

  • Men du är såklart inte ensam på en kund – vi jobbar som ett team och hjälper varandra 😊.

  • Diskutera och ta fram lösningsarkitektur.

Dina skills

  • 5 års erfarenhet eller mer av att arbeta som fullstack-utvecklare

  • Erfarenhet av integrationsutveckling

  • Goda kunskaper inom något eller flera av följande områden:  ASP.NET, C#, CSS, Javascript, React och MVC

  • Erfarenhet av databasutveckling

Vem vi tror att du är

  • Du är en problemlösare som ständigt vill utvecklas
  • Du är social och kommunikativ
  • Du är bra på att samarbeta och föra utvecklande diskussioner med både medarbetare och kunder

Perks & Benefits av att jobba på Releye

Anställningsform

Heltid

Erfarenhet

Senior level

Arbetsort

Stockholm

Startdatum

Enligt överenskommelse

Kontakt


Daniel Äng
HR & Recruitment
+46 733 80 20 15
daniel.ang@releye.se

Utvecklingsmöjligheter

Utöver R&D day en dag i månaden, tajta samtal med närmsta chef och interna affärskonsultsforum vill vi hjälpa dig att utveckla det som du drivs av.

Intro-buddy

Som nyanställd får du en ”intro-buddy” – en mer senior kollega som kan svara på alla frågor du har när du börjar.

Inkluderande & social kultur

Releye har en platt och avslappnad organisation där det inte finns några dumma frågor. Vi vill att alla ska känna att de kan bidra till affärsområdets utveckling.

Sociala happenings

After Works, fredagsfrukostar, fika, team-aktiviteter, sommar- och julfester. Vi gillar att hitta på roliga saker tillsammans.

Snabbt in i kundprojekt

Under de första månaderna är du delaktig i 1-2 kundprojekt och efter fyra månader har du 3-4 kunder du arbetar med. Projekten utförs både från vårt kontor och ute hos kund. Efter ungefär ett halvår är du varm i kläderna och inte längre ny hos oss 😊

Work-life balance

Tid är värdefullt och vi värdesätter din.

Introduktionsprogram

De första veckorna går du vårt introduktionsprogram där du får lära känna dina kollegor, din nya arbetsplats, förstå vår vision, träffa grundare och lära dig våra metoder och processer.

Centralt kontor med nära

förbindelser

Vi sitter i ljusa lokaler högst upp på Drottninggatan, ett par minuter från Odenplan och 10 min till centralen. Det finns mängder av trevliga lunchrestauranger och caféer vid kontoret.

Skicka din ansökan

Filer
Vi sparar dina uppgifter för att kunna svara på förfrågningar/supportärenden och för att kunna kontakta dig med information som ligger i ditt intresse. När du kontaktar oss ger du ditt samtycke till att Releye-koncernen lagrar dina personuppgifter. Vi sparar dina uppgifter till den dagen du inte längre vill ha någon kontakt med oss och du kan när som helst kontakta oss om du vill bli borttagen. Har du några frågor eller funderingar kring hur vi tillämpar GDPR och hur vi behandlar dina personuppgifter? Läs mer i vår Policy (länk i sidfot) eller kontakta oss på info@releye.se. För allmänna frågor kring GDPR och dina rättigheter som privatperson hänvisar vi dig till Datainspektionen.